måndag 3 september 2012

Suger fett!

Bara för att använda mig av ett riktigt tonårsuttryck!

Dyngtrött när jag vaknade, iväg med storgrabben till skolan.
Längtade efter ett gympass men så hade visst mitt kort gått ut så jag tog mig inte in.
Hem, förvirra mig i nya kurserna. Jäklar i mig vad lärarna kan konsten att krångla till de, ordentligt!

Tillslut var en paus bara helt livsnödvändig, gymmet öppet så nu är ett nytt kort fixat och ett hyfsat pass gjort!
Snabblunch framför föreläsningen, stressa på med allt möjligt, svära ich slita mitt hår över idiotin allt är uppbyggt på!
Stress, stress, stress! Småtrollen hämtade!

Hade hoppats på att få somna med Lillprinsen nu, men så sitter det främmande i mitt kök och karln skruvar i garaget!

En dusch och sen sängen känns lockande, men sen, om ett par timmar eller nåt!

Inga kommentarer: