onsdag 26 september 2012

IQ fiskmås!

Skriver ett sms; Nää ikväll är jag på föräldramöte.
Lägger undan telefonen, plockar in i diskmaskinen och tänker tanken "Ikväll är det ingenting planerat såååå skönt"
Ehh jaha, men mötet då!

Ja just nu är det mycket inplanerat.
Varje kväll utom lördag (då vi bara har främmande) är planerade in i minsta minut för att vi ska kunna passa ihop träningar, möten, jobb, skola m.m.

Det är inte så här jag vill leva mitt liv, men det är precis så här det ser ut framöver.
S kommer ha två träningar + simskola samt en hel del läxa som tar iaf delar av två kvällar i anspråk
A har simskola
Både jag och M jobbar sena em/kvällar/helger
Möten både för jobb/skola och annat lite nu och då
Jag har två danskurser i veckan + att jag gärna vill ut en kväll iaf varannan vecka för att träna mina kunskaper på riktigt. Samt något till träningspass.
M har lite bilskruvning och någon hockeymatch som han vill se.

Det är en himla tur att inte Lillprinsen har några fasta tiden än så länge.
Och just nu är det faktiskt bara under danstiden som jag kan släppa precis alla tankar på allt annat! Underbart!

Inga kommentarer: