tisdag 15 februari 2011

Ännu en svinkall dag!

Deppar lite över att de enligt Aftonbladet ska vara så här svinkallt ända till NÄSTA torsdag iaf.
Ska visst hålla sig runt -25, 30 grader.
De är FÖR kallt, runt -10, 15 känns mer lagom, då kan man iaf klä sig så pass mycke att man kan vara ute och ändå röra på sig.
Tycker synd om barnen som mest får vara inne, vadå överskottsenergi?

Jaja, småtrollen är lämnade hos dagmamman, Lillprinsen sover och jag dricker te.
Som en helt vanligt morron då!
Men om en lite stund måste jag bara vika tvätten och sen försöka få allt till rätt garderob.
De värsta är att både Lillskruttan och Lillprinsen har en massa nya kläder så jag måste börja med att rensa.
De känns minst sagt drygt idag!
Kanske skjuter jag på de ännu en dag och lägger mig på soffan och löser lite korsord istället?

Inga kommentarer: