söndag 13 februari 2011

Borta!

I flera dagar har jag ju kännt de där städ och rensarile i kroppen.
Men idag när jag hade planerat att göra en massa saker på fm nu när Lillprinsen sover så är jag inte alls taggad.
De enda jag har åstakommit är att få ihop allt skräp som vi ska fara med på återvinningen.
Lillskruttan gick lös på en stor påse med kläder jag fått av H för att gå igenom.
Hon ville ha allt, så nu måste jag ju städa även hennes garderob.

Innan dagen är slut ska även Lillprinsens byrå gås igenom, lägga undan de som blivit för litet och nästa storlek packas upp.
Jag gillar att ligga lite före, jag packar upp nästa storlek som är alldeles för stort än så länge, men då missar jag iaf inga kläder.
Lägger de i en egen låda så då kan jag plocka fram och prova lite nu och då.
Ligger de kvar i källaren så kan jag ge mig tusan på att favoritkläderna har blivit för små när jag kommer på att de ska fram.

Snart ska vi käka gårdagens pizza och sen ska Lillprinsen äta. Karln ska jag försöka få in från garaget men sen ska vi packa släpen med skräp och pant och åka iväg me de.
Sen ska vi till H och köpa en hylla.
Nu ska jag kanske äntligen få till de på övervåningen?

Inga kommentarer: