tisdag 22 februari 2011

Redan tisdag!

Igår började jag dagen på gymmet med en halvtimme på löpbandet.
Kunde inte fått en bättre start på veckan.
Sen traskade jag hem till mamma där jag fick mig en dusch och lunch.
Blev kvar resten av dan men vi fick inte så mycke gjort.

Hämtade hem småtrollen och traskade förbi ica och hämtade ut mitt paket med en ny kofta och nya sängkläder. Nu får jag nog inte köpa fler sängkläder på ett tag, eller så måste jag utöka hyllan i garderoben!
Sen kom mamma och T hit på midda.
Hittade ett nytt recept på en kasslergratäng, riktigt god!
Hann som vanligt inte se Familjen Annorlunda, så de tänkte jag göra snart.
Huvudet va fyllt av packningslistor och annat så jag hade inte ro att sätta mig ner och se på tv.

Innan jag la isäng Lillprinsen imorse hann jag sätta igång näst sista tvätten och även börja plocka fram lite av mina saker som ska me ner till huvudstaden.
Kanske borde jag packa lite mer istället för att se tv medans Lillprinsen sover!

Inga kommentarer: