torsdag 10 februari 2011

Liten febrig prins!

Eftermiddan blev väldigt gnällig och när vi kom till mamma vid tiden kunde jag knappt trösta honom längre.
Varm som en kamin också.
Men efter en supp fått värka en stund så blev de iaf lite bättre.
Jag har dock fått bära hela kvällen, middan stod kvar på bordet när M kom hem strax innan 19 och de var allmänt kaosartat här hemma.

Men efter de fick jag iaf lite avlastning, har hunnit göra kakan till mamma och även bakat en kaka till oss.
Så nu finns iaf två sorters kakor i frysen.

Jag hör att jag börjar vara efterlängtad i sovrummet, så de är väl bara att masa sig dit och gosa ner sig i sängen med Lillprinsen.
Jag håller ALLA tummar jag bara kan att han är så slut att han sover lite mer i natt.
Iaf hoppas jag att en alvedon till ska göra susen, för jag orkar verkligen inte en till skitnatt!

Inga kommentarer: