torsdag 31 maj 2012

Chips framkallar ångest!

Karln har helg och tyckte chips, dricka och en film lät som bästa idéen för kvällen!

Film absolut, men allt onyttigt ger mig ångest för tillfället.
Åt ändå lite chips, men betydligt mycket mindre än jag hade gjort för två-tre månader sen, dessutom var de fösta "helgen" på väldigt länge som vi ens ätit något snask!
Till och med mitt lördagsgodis är utbytt mot hallon, smoothie, apelsin eller kanske en ruta riktigt mörk choklad!

Ångesten är bara att övervinna, jag valde lite chips och löparrundan imorgon blir nog längre än planerat!

Jag kommer nå mitt mål, de kanske bara tar lite längre tid!
Fram med tjurskallen!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ja, jag säger då detsamma. Minsta onyttigheter ger mig också ångest nuförtiden. Lite trist faktiskt!
Men det kanske blir så då man lägger ned så mycket tid på träning och kost som vi faktiskt gör?!

Sandra sa...

Jag är ju inte ens sugen längre, men de är nog som du säger. Med all tid man lägger ner så vill man helst inte förstöra så mycke... Jag hamnar ju på ca 10 timmars träning varje vecka och lägg då till all tid de tar med packa kläder, ta sig till och från hallen (bortsett från då jag springer förståss) tvätta kläder, planera mat, göra matlådor till jobbet. De är typ ett halvtidsjobb! :-)Sen får jag inte ångest av allt, de va nog mest för att de va torsdag och inte ens kunde klassas som lördagsgodis!