torsdag 3 maj 2012

"Om sanningen ska fram" En lista jag hittade hos Alexmo

1. Vad är det finaste du har gjort för någon?
Jag har nog gjort ganska mycket fint för många, är en sån som sätter andra före mig själv men de bästa jag någonsin gjort är att bära och föda mina tre småtroll. Vad kan slå de liksom?

2. Vilket är det roligaste Youtube-klippet du sett? Länka!
Oj, jag ser knappt på youtube så de kan jag inte svara på.


3. Vad är det konstigaste du varit med om?
Konstigt för mig eller konstigt för andra? Jag förundras fortfarande över hur märkligt min hjärna fungerade när Lillskruttan nästan slog ihjäl sig.

4. Skulle du leva om dina tonårsår precis som de var eller vill du ändra på något?
Upp och nergångar precis så som tonåren ska va antar jag. Skulle nog inte ändra på något men kanske skippat en eller annan sak.

5. Vilken är din sämsta egenskap?
Min sämsta men även min bästa egenskap är nog att jag är grymt envis och ger mig sällan förrän jag fått de jag vill ha.

6. Vad är det bästa med ditt liv?
Tre småtroll och en andra hälft, jag är glad över de jag har.

7. Har du något motto? Hur lyder det?
De som inte dödar, de härdar.

8. Vad gör du en sysslolös dag?
Sysslolös? Sånna dagar finns inte, men en ledig dag blir de utelek, innebandy me småtrollen, en löparrunda och kanske en stund i soffan.

9. Vilken person skulle du vilja ha som sällskap på en öde ö?
Jag skulle nog välja karln, vi kunde behöva lite ensam tid på en öde ö.

10. Bästa pepplåten?
Jag har en massa bra låtar på mina spotifylistor, växlar mellan tre olika under mina löparrundor.

11. Vad kan du inte leva utan?
De är mycket de, min familj, släk, vänner, träningen, musik, choklad osv.


(Frågorna kommer från Alexmo)

Inga kommentarer: