tisdag 29 maj 2012

Smaljeansen tipsar!

Ramladde över bloggen smaljeansen för ett tag sedan, en toppenblogg som så många andra när det gäller träningstips, mattips pch framför allt inspiration. Just nu pågår Bikini Bootcamp för fullt och öven om jag ett tag var sugen på att haka på fullt ut så kännde jag att de var inget jag skulle fixa just nu. Därför kör jag en egen liten light version av de hela.
Tycker dock detta var en bra beskrivning och en bra sak att tänka på när suget sätter in.


"Jag hoppas att ni är kloka och håller er undan frestelser så gott det går. Det är som med otrohet - visst litar man på sin kille men man kanske ändå inte vill att han ska åka på konferens och dela hotellrum med den där heta receptionisten - som ständigt stöter på honom. Samtidigt som ni har en liten svacka där hemma. Och så vänta det fanns bara en säng säger vi. Och det är sjöblöta spritfester varje kväll. Ja ni fattar poängen? Gå inte och svassa vid godishyllorna i matbutiken då du är tokhungrig och har lågt blogsocker, du behöver inte fika för att umgås med din kompis och se på då hon äter kladdkaka, be din älskling att käka dina favoritchips den kvällen du är borta istället för bredvid dig i soffan."

Inga kommentarer: