måndag 14 maj 2012

Söndag 12/5-2012

Det blev en intensiv dag igår.
Vaknade tidigt och klev upp för att fixa frukost, trots att de inte ens var min morgon att kliva upp.
Tillslut lyckades vi skrämma upp även karln så vi hann med en liten promenad innan lunchgästerna kom.

Bästa familjen B kom och vi grillade hamburgare/parisare som vi sen avslutade med chokladmuffins.
Barnen lekte alla möjliga märkliga lekar, tex brottas med spöken men självklart var man tvungen att byta om eller vara naken så spökena inte skulle känna igen dom.
Gullungar!

Mitt i fikat kom J och M, bilen deras behövde lite service och de avslutades sedan med pizza.

Perfekt uppladdning för 3½ timmes Buggkväll.
Lika kul ikväll även om de känns lite "pinsamt" att bara haffa en kille och dra upp honom på dansgolvet, speciellt när de flesta killar tävlar å har sig.
De känns iaf väldigt bra att alla jag dansade med inte trodde de minsta på att jag bara gått 6 gånger på grundkursen och att jag aldrig varit ute och dansat.
Men så är de, ja kanske bara är naturligt bra på de där med snurrar! *önsketänkande*
Eller så har mina gymnastår även lärt mig lite?

Inga kommentarer: