tisdag 15 maj 2012

Hur de blev?

Jag stängde av filmen, la mig i sängen för att läsa istället men de slutade me att jag låg och mezzade med E så länge att de va lika bra att släcka lampan och försöka sova.

Somna lyckades jag göra, men jag lycdkades även vakna hur många gånger som helst trots att de inte var min natt.
När klockan ringde strax innan 07 imorse kännde jag huvudvärken.
Vägrade kliva upp så M fick ta alla barn och göra dom klar.

Några timmar senare, lite extra sömn och en ordentligfrukost så känns de lite bättre.
Huvudet värker inte men de gör nacken och axlarna, precis som de alltid brukar vara under intesiva pluggtider.

Idag ska jag heller inte ta någon gymtur då det är bugg ikväll, så jag får någ leva med detta idag!

Fram med böckerna!

2 kommentarer:

Emma sa...

Jag va också trött i morse, vi få börja skriva tidigare på kvällarna så vi kanske slutar i tid. :D

Sandra sa...

Haha, ja så gör vi!
Kom bara på de så där när jag satt å försökte se film.

Ikväll blir de dock allt för sent om jag börjar mezza när jag kommer från buggen så jag tror vi skippar de då! :-)