måndag 1 april 2013

Annandag påsk

Min enda riktigt lediga dag, var planen iaf...

Passade på att ligga kvar länge i sängen, även om barnen vaknade på tok för tidigt enligt mig så fick jag iaf ligga och dra mig bra länge.

Till sist klev vi iaf upp och tog tag i det där med frukost. Jobbigt med lediga dagar då man ska äta både frukost, mellis, lunch, mellis, midda och kvällsfika. Det känns som att man inte gör annat än lagar mat.

Tanken idag var att vi alla skulle ut med skotern, men eftersom vi klev upp sent, inte hade planen klar och lunchtid låg alldeles för nära inpå för att kunna ge oss ut på en längre runda så blev det bara M och grabbarna som drog iväg.

Själv fick jag sällskap av syster och lilla E sen kom även J med barnen så vi roade oss fint med huset fullt.

Inte riktigt vad planen var men ack så skönt, skönt att bara vara hemma och ta de som de kom.
Nöjd jag, nöjd karl!

Inga kommentarer: