fredag 17 december 2010

10-12-17

Idag 13,28 fyller jag 26 år!
Jag blev väckt av småtrollen imorse som kom med paket.
Vi hann med lite mys i sängen framför sjukhuset innan verkligheten kallade.

Förra året gick jag som på nålar denna dag.
Jag misstänkte att jag var gravid men jag ville inte förstöra min födelsedag utan väntade vackert en dag till och då fick vi äntligen de efterlängtade plusset!

Idag ligger de plusset och sover.
Jag ska fixa pajen till ikväll och sen behövs lite städning.
Ikväll kommer alla hit för att ha lilla julafton!
Bäst att ta tag i allt och hålla tummarna att Lillprinsen sover lite längre än igår för annars hinner jag ingenting!

Idag tänker jag på våra kära vänner som har de riktigt jobbigt just nu! Extra jobbigt kommer det vara idag, men sen kanske de sakta men säkert börjar kännas lite bättre.
Sorgen bär man alltid med sig men tårarna slutar rinna!

Inga kommentarer: