onsdag 15 december 2010

Dag 06 – Your day

Vi började dagen på bvc hos Lillprinsens läkare för vikt och längdkoll pluss lite prat.
Vikten låg stadig under den understa kurvan, precis så som längden och huvudet.
Känns skönt att han iaf hämtat igen lite på viken sen han var sjuk för drygt en månad sen.
De behöver han då jag skulle tro att vi åker på nån fler sjuka nu när allt brukar dra igång under vintern.

Sen åkte vi på öf och surrade mest hela dagen med alla goa mammor, pappor och bäbisar.

Kl 14 hämtade jag de andra småtrollen och styrde mot stan och bästa E!
Sista middagen hemma hos dom, de var med gråten i halsen jag klev över tröskeln.
Och tårarna rinnande när jag lämnade lägenheten.

Gomidda och sen lite kakrensning.
Körde E till bussen och efter ett jobbigt avsked åkte jag på jobbet en sväng.

Nu har jag fått Lillprinsens namn utskrivet i rätt typsnitt och i rätt storlek, så imorrn är tanken att de ska präntas in bredvid de andra två namnen.

Nu får vi se om jag hinner skriva några julkort, eller om de blir sängen på en gång.

Inga kommentarer: