torsdag 16 december 2010

Dag 07 – Your best friend

Jag känner många men har få nära vänner!
Jag tänker inte skriva om er alla utan jag hoppas ni vet vilka ni är!


Men det finns två personer som är lite speciella!
Den första är min man, min andra hälft, min livskamrat, pappa till mina barn och min bästa vän!
Jag berättar kanske inte allt för honom, men jag vet att oavsett vad som händer så finns han där.
Han står när jag faller.

Den andra är bästa E!
Jag kan inte med ord beskriva vad den människan betyder för mig, för mina barn och för hela vår familj!
Hon har funnits där vad som än hänt!
Hjälpt mig med allt hon bara kunnat när helst jag behövt henne!
Nu lämnar hon oss för nya äventyr, men jag vet att oavsett avståndet mellan oss kommer hon finnas när vi behöver henne!

"Side by side or miles apart...
Your friends are always close to your heart!"

Inga kommentarer: