onsdag 8 december 2010

Tudelad

Igår när barnen lagt sig satte jag mig för att läsa lite bloggar
59 inlägg hade jag att läsa, ett fick mig att gråta, ett fick mig att le samtidigt som jag fick en stor klump i magen.
Hur ska jag klara mig utan dig, eller hur ska VI?

Idag är barnen lediga, så nu ligger de i sängen och ser barnprogramm.
Jag dricker te och tänker sitta här tills koppen är slut för ovanlighetens skull.
De är -16 grader så jag tänker inte stressa ut iaf.
Men en liten stund utelek ska vi försöka me, sen blir vi bjudna på hamburgare till lunch hos mamma.

I kväll ska jag på pyssel på öf, först hade jag tänkt ta me Lillprinsen, men jag har ändrat mig.
Jag ska mata just innan jag går och sen får jag vara hemma till nästa matning. Skulle de nu bli ramaskri och inte allt gå så får väl M ringa så är jag hemma på fem minuter.
Så nu hoppas jag bara på att den kreativa sidan ska komma fram lagom till kl 18!

1 kommentar:

Emma sa...

Den stora frågan är hur ska JAG klara mig utan er!? Det är jag som kommer att sitta med dåligt samvete över att jag är så korkad och flyttat så långt..