onsdag 1 december 2010

Tyst och ensamt!

Jag gillar verkligen inte att vara ensam hemma!
Många trodde de skulle bli bättre när småtrollen kom, men de kan jag inte påstå att de blivit.
M är på kurs så när jag hämtat barnen åkte vi till mamma på midda.
Fick till en supergod fiskgratäng och pressad potatis!

Lillskruttan ville stanna och sova, men vi åkte hem ändå.
Råkade starta larmet när vi kom hem så M ringde och kollade om de va jag.
Läggningen gick rätt smidigt och nu sover alla barn.
Lillen i min famn men jag vågar inte lägga ner honom för då vaknar han och är hungrig!

Kylen ekar tom, inte en gnutta smör, mjölk, frukt, grönsaker eller annat vanligt som brukar finnas i kylen existerar.
Imorrn blir de en tur på affärn och handla de nödvändigaste!

Hoppas något bra börjar på tv nu kl 21. Då kan jag kanske distrahera mig själv en stund!

Inga kommentarer: