fredag 31 december 2010

Årets sista dag och ett bokslut på 2010!

Hur har året 2010 varit för dig? Ett fint år med många trevligheter men som vanligt även ett par dåliga.
Bättre än förra året? Absolut!
Har du träffat några nya vänner? Ja de har jag och även fått kontakt igen med ett par gamla
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Lillprinsens födelse!
Har du flyttat under år 2010? Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? Jadå
Isåfall vilken? För många för att skriva ner dom!
Har du druckit alkohol? Först var jag gravid 7 månader och sen har jag ammat resten av året. Så nä de har inte blivit mycke.
Har du rökt? Nej
Har du kysst en främling? Kysser bara min man
Hur har din kärlek varit 2010? Lika underbar som vanligt trots att den kommit lite i andra hand efter en jobbig graviditet och Lillprinsens födelse
Har någon i din släkt avlidit? Min mammas farmor (som var lika mycke min farmor) och Ms mormor. Lillprinsen fick därför gå på två begravningar inom två veckor när han var knappt två månader.
Har du gjort någonting du ångrar? Inte ångrar, men jag vet saker jag hade kunnat göra annorlunda
Årets köpstopp: Har inte haft något köpstop, men jag tror att 2011 får bli lite av ett tager-vad-man-haver år
Årets samarbete: Det måste väl vara sammarbetet mellan mig och karln för att vi fått livet att gå ihop!
Årets nej, nu får det faktiskt vara nog: Läkare måste se till personen i fråga inte bara luta sig mot forskning och ej registrerade fall
Årets vuxenpoäng: Jag har inte gjort så mycke för att få fler poäng än jag hade förra året
Årets utropstecken: Han kom ut!
Årets "aj, det gjorde ont": Kjejsarsnittet
Årets motion: Från januari till april tränade jag minst 2 pass i veckan, sen kom träningsförbudet och liggstilla ordern från läkaren. När Lillprinsen var född började jag med raska promenader. I oktober började jag åter med träningen på hallen, 1-2 pass i veckan
Årets tidning: Korsordstidningen har fått all tråkig tid att gå
Årets kvällsvälling: CSI har vi sett nästan varje kväll
Årets sommar: Bestod av bokläsning i solstolen större delen av tiden. Sen kom äntligen den efterlängtade bäbisen ut och vi strandade i soffan istället!
Årets rensning: Förrådet, som någon vecka senare var lika fullt igen
Årets släktchock: Lillprinsens dop! Dessutom är vi inbjudna till en släktfest i slutet på januari till en person jag inte pratat med sista 10 åren, minst! De va en chock!
Årets klädesplagg: Leggings och långa linnen/tröjor

Inga kommentarer: