lördag 11 december 2010

Dag 02 - Your first love

De finns olika versioner av kärlek.

Jag var ihop med en kille på mellanstadiet men de kan jag inte kalla kärlek, de var nog mest lappar under lektionerna, och hålla handen under raster.
Jag minns inte ens om de blev någon puss i smyg.

De fanns en kille under högstadiet också, men den kärleken var lika destruktiv som jag var!

Så den första riktiga kärleken var till A.
Vi träffades genom gemensamma vänner och så här i efterhand kan jag se vilken skit han var.
Eller han var rättare sagt är, en jätte fin person. Men hand handlingar och beteende just då var allt annat än schyssta!
Han gjorde slut med sin tjej (min vän) på fm och under kvällens fest blev de vi!
Under de 8 månader vi var tillsammans bodde jag mestadels hemma hos honom och hans familj. Men i de lugnaste vatten...
De pågick en hel del tråkigheter vi ställde även till de lite för oss.
Men det var han som stod för anledningen till vårt uppbrott!
Vi var nog egentligen inte bra för varandra men han var dock min första kärlek och jag lärde mig mycket både om mig själv och om andra.
Det är även han jag ska tacka för att jag träffade M!

För M är min riktigt stora kärlek i livet!

Inga kommentarer: