fredag 10 december 2010

Dag 01 - Introduce yourself

Presentera mig själv!
I kort eller lång version?

Den 17 december 1984 kom jag tillslut efter en "helvetesförlossning" ut med rumpan först!
Se redan då var jag lite besvärlig.
Efter 10 dagar på Barn 4 med solning, blodbyte och lite annat jox så fick mamma och pappa iaf ta med mig hem!
Därefter följde 3 månaders konstant skrikande.
Mamma bar hela nätterna och mormor skötte på dagarna.
Men sen efter de har jag varit ett riktigt snällt barn!

En kall vinternatt knappt ett år senare flyttad jag och mamma hem till mormor och morfar, där vi bodde ett bra tag i mammas gamla flickrum i källaren.
Jag är kan man säga rätt hemma i detta hus.
Först bodde jag här som liten, sen var jag dagbarn hos mormor och efter de följde 15 år av varannanhelgsboende med mormor och morfar.

-89, 00 kom mina två systrar hos mamma till världen.
Vi alla har var sin pappa, vilket i vissa fall kan ställa till de men jag är ändå mest bara glad!
93, 96 kom mina systrar hos pappa till världen. Vi har av förklarliga själ inte samma "syskonrelation" men jag älskar dom ändå!

När T föddes hade jag precis flyttat hemifrån så efter de följer en helt annat historia!

Inga kommentarer: